antarctica Geplaatst 30 september 2017 Geplaatst 30 september 2017 Ik vind je hint betreffende die titel ook niet duidelijk. Moet je de titel omkeren of het tegenovergestelde van de titel doen? Er zit een fractie verschil in. Antarctica
Tovenaartje Geplaatst 1 oktober 2017 Geplaatst 1 oktober 2017 Ik zou bij cachetitel omkeren er dit van maken: thcid sejgoo En daar vervolgens niets mee kunnen. Maar in het veld heb ik wel eens rare gedachtenkronkels waarvan ik later thuis ook niet snap hoe ik er zelf opgekomen zou zijn. Dus misschien dat ik het dan toch wel zou snappen.
Diederikus Geplaatst 1 oktober 2017 Auteur Geplaatst 1 oktober 2017 Ik denk dat dat bijna niet meer mogelijk is om te maken. Heel Nederland ligt volgegooid met nietszeggende trails. Maar bijzondere multies zijn nog wel te vinden, al wordt het steeds minder. Antarctica Tijd voor een coproductie van de KK?
Odlaniger Geplaatst 1 oktober 2017 Geplaatst 1 oktober 2017 Een coproductie behoort tot de mogelijkheden. Ik heb al enkele jaren een Multi op de plank liggen, maar of ik hem ga plaatsen betwijfel ik. Mijn verhaal vind ik goed, maar heb ook mijn twijfels, namelijk: - de wp's zijn nogal statisch - een passende eindlocatie heb ik nog steeds niet gevonden, lost places zijn zeldzaam - fysiek zal ik moeite hebben met eventueel onderhoud. Maar, wie weet!
Aanbevolen berichten