pieterpaula Geplaatst 1 september 2017 Geplaatst 1 september 2017 Ik ben begonnen met het maken van een cache. Nu zijn alle html codes die er als eerste in stonden verdwenen. Kan ik dit concept verwijderen en de cache opnieuw beginnen? Of is er iemand die weet hoe en welke html codes erin horen te staan?
Peetee Geplaatst 1 september 2017 Geplaatst 1 september 2017 Hier kun je lezen welke HTML-codes je kunt gebruiken. Of dit helemaal actueel is weet ik zo niet. Je zegt dat de code ineens weg was. Had je een vinkje geplaatst bij "De beschrijving hieronder staat in HTML"?
pieterpaula Geplaatst 1 september 2017 Auteur Geplaatst 1 september 2017 Hier kun je lezen welke HTML-codes je kunt gebruiken. Of dit helemaal actueel is weet ik zo niet. Je zegt dat de code ineens weg was. Had je een vinkje geplaatst bij "De beschrijving hieronder staat in HTML"? Ik denk dat het bij het vinkje is mis gegaan. Ga wel eens even stoeien met de htmlo codes. Bedankt
Major_Dundee Geplaatst 2 september 2017 Geplaatst 2 september 2017 Ik maak mijn pagina's eerst volledig aan in programma's als "Frontpage" en/of "Dreamweaver". Als ik het dan klaar heb kopieer ik de code naar de listing. Een beetje kennis van HTML moet je dan nog wel hebben maar dat is door het uitproberen en kijken wat er gebeurd makkelijk te leren.
Aanbevolen berichten