adriana noordegraaf Geplaatst 10 augustus 2017 Share Geplaatst 10 augustus 2017 vraag 1Met welke tool kan ik het volgende samengestelde coördinaat RD 449411 en WGS84 E 004°19.414 omzetten in een geldig WGS84 coördinaat? vraag 2Met welke tool zet ik binaire getallen om in morse code om uiteindelijk de morse tekens in coördinaten te krijgen? b.v.d. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 10 augustus 2017 Share Geplaatst 10 augustus 2017 Coordinaten omzetten doe ik altijd op mijn GPS. Bij instellingen de gewenste notering aanzetten, coördinaat invoeren, weer bij instellingen de notering veranderen en dan gewoon aflezen. Maar je kunt ook googelen op toolbox, goecaching heeft er ook een. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RePJ Geplaatst 10 augustus 2017 Share Geplaatst 10 augustus 2017 Hallo Adriana, op http://www.geocachingtoolbox.com/index.php?lang=nl Hier kun je bijna alles vinden , voor vraag 1 en vraag 2. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
adriana noordegraaf Geplaatst 10 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2017 Ik ben bekend met de toolbox maar kan niet vinden hoe ik het noordcoördinaat weergegeven in RD en het oostcoördinaat in WGS84 kan omzetten naar WGD84.Als allebei de coördinaten RD zijn is het niet moeilijk maar nu zijn het 2verschillende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 1. Verzin een noordcoördinaat en converteer naar RD. 2. Corrigeer de X in het RD-coördinaat en converteer terug naar WGS84. 3. Corrigeer dan het oostcoördinaat en converteer weer naar RD. Herhaal dit net zo lang tot de coördinaten in zowel RD als WGS84 hetzelfde blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparks Sailor Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 Download GCT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden