EuterpeNL Geplaatst 29 maart 2017 Geplaatst 29 maart 2017 Wij hebben al een paar dagen een storing op een iPhone 5 met de Geocaching Classic app. We kunnen niet meer inloggen. Het geeft geen foutmelding, maar logt in als (null) Hoe is dit op te lossen?
kalkendotters Geplaatst 29 maart 2017 Geplaatst 29 maart 2017 Niet ... Op 23 maart heeft Groundspeak de stekker uit de Classic App getrokken, en kan deze niet meer communiceren met de website. Je zult dus de nieuwe app moeten downloaden.
EuterpeNL Geplaatst 1 april 2017 Auteur Geplaatst 1 april 2017 Wij vonden het erg handig om offline lijsten te bewaren. Juist voor vakantie, dan je dan geen data gebruikt. Nu moet je eerst premium worden om lijsten te maken. Dit vinden wij erg jammer. Je wordt dus eigenlijk verplicht om premium member te worden.
ioHpeiH Geplaatst 1 april 2017 Geplaatst 1 april 2017 Kijk eens naar Looking4cache. https://www.looking4cache.com Werkt perfect offline, ook offline kaarten van een gebied inladen voor je vakantie. De beperkingen die je hebt als basic member zijn natuurlijk ook bij deze app van toepassing.
de kikkers Geplaatst 1 april 2017 Geplaatst 1 april 2017 (bewerkt) EuterpeNL: Welkom op dit forum Als je overweegt om alleen voor je eigen database premium member te worden, dan is pen en papier voor in het veld misschien een advies waar je iets mee kan?Groetjes van de Kikkers Peetee: Je mag dit bericht deleten, ik lees dat de Kalkendotters en Hiep de vraag al hebben beantwoord... 1 april 2017 bewerkt door de kikkers
Aanbevolen berichten