twodutch Geplaatst 20 maart 2017 Geplaatst 20 maart 2017 Hallo, Ik wil een route plannen mer een aantal gecorrigeerde mysteries, traditionals, en multi's. In GSAK kan ik de caches zien op de map, maar alleen degene die ik aanklik. Ik zoek me suf naar een manier om een aantal (in GSAK) geselecteerde caches op één kaart te krijgen, zodat ik een route kan plannen. Op de kaart van geocaching.com zie ik alleen de niet gecorrigeerde coordinaten, maar daar heb ik natuurlijk niets aan, want daar liggen de mysteries dan niet. Heeft iemand een idee hoe ik dat voor elkaar krijg? Is er misschien een macro die dat voor elkaar krijgt? Alvast bedankt.
barny Geplaatst 20 maart 2017 Geplaatst 20 maart 2017 heej, heb jij ook een corrected database maar ga naar: bestand> exporteren> en dan de kaart die jij heb (in mij geval) Mapsource bestand aanklikken en vowela Barny
de kikkers Geplaatst 20 maart 2017 Geplaatst 20 maart 2017 Goedenavond Barny: Schrijf op: Aanstaande zaterdag krijg je niet alleen een bijscholingscursus nederlands maar ook nog een spoedcursusje Frans: Het is vooláá Maar de kikkers hebben het druk met hun uitstapje naar het vissersdorp Volendam. Ik schrok me echt een chapootje van die photo uit 2015. Ik ben vanmiddag in het centrum geweest om er weer pakweg 500 te scoren. Vooral de winkelketen W. was blij met me Kikkertje
twodutch Geplaatst 20 maart 2017 Auteur Geplaatst 20 maart 2017 Barney, dat werkt wel, maar helaas heb ik geen kaart voor mapsource. Ik zie dus alleen de caches zonder kaart. Is er niet ergens een macro om de caches op bv google maps te zien? Het is gelukt. Ik heb de macro "google maps v3" gevonden. Hiermee werkt het prima. Bedankt voor het meedenken.
antarctica Geplaatst 20 maart 2017 Geplaatst 20 maart 2017 (bewerkt) Het verkrachten van franse woorden doet pijn in mijn ogen; (Linkje komt helaas niet door) Voilà! Antarctica 20 maart 2017 bewerkt door antarctica
Diederikus Geplaatst 20 maart 2017 Geplaatst 20 maart 2017 Het verkrachten van franse woorden doet pijn in mijn ogen; (Linkje komt helaas niet door) Voilà! Heb je niks beters te doen? (Je cache loggen bijvoorbeeld )
antarctica Geplaatst 20 maart 2017 Geplaatst 20 maart 2017 Het verkrachten van franse woorden doet pijn in mijn ogen; (Linkje komt helaas niet door) Voilà! Heb je niks beters te doen? (Je cache loggen bijvoorbeeld ) Nee. Ant
de kikkers Geplaatst 20 maart 2017 Geplaatst 20 maart 2017 Dat klopt Ant Died heeft gelijk. Wanneer ga je loggen? Groetjes van Kikkertje
de kikkers Geplaatst 20 maart 2017 Geplaatst 20 maart 2017 Ik heb net een cache in Gelderland gelogt Kikkertje
ioHpeiH Geplaatst 20 maart 2017 Geplaatst 20 maart 2017 Barney, dat werkt wel, maar helaas heb ik geen kaart voor mapsource. Ik zie dus alleen de caches zonder kaart. Is er niet ergens een macro om de caches op bv google maps te zien? Het is gelukt. Ik heb de macro "google maps v3" gevonden. Hiermee werkt het prima. Bedankt voor het meedenken. Voilà, gratis legale gedetailleerde kaart voor Mapsource : http://www.openfietsmap.nl
StefandD Geplaatst 20 maart 2017 Geplaatst 20 maart 2017 Google_Map_V3: exporteert database naar Google Maps MyGoogleEarth: exporteert database naar Google Earth HTML_GoogleMapsNearestV3: maakt splitscreen met de dichtstbijzijnde caches op een Google Maps-kaart Alle drie te downloaden via de GSAK Macro Library Index.
Aanbevolen berichten