Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik wil binnenkort met een aantal andere moeders (en de kinderen) op pad.

Nu ben ikzelf nog niet zo lang bezig en de andere moeders hebben 0 ervaring (maar vinden mijn verhalen leuk, dus die willen ook een keer mee).

Ik ben nu op zoek naar een aantal leuke trailtjes of korte multi's. Dit is wat mijn dochter het leukst vindt namelijk en hopelijk worden er zo meer kinderen enthousiast.

Een multi van meer dan 2,5 km is al snel te veel en mist de uitdaging van het zoeken een beetje, merk ik. Of het moet veel tussenpunten hebben.

Weet iemand een aantal leuke trailtjes of korte multi's in Zuid-Holland?

Alvast bedankt!

Geplaatst

Dat is wel een leuke! En een half uurtje rijden, dus dat is goed te doen.

Zal thuis eerst een goede volgorde moeten bepalen, kon niet zien of ze op volgorde lopen, zodat het een rondje wordt. Anders wordt het een kriskras verhaal en dat vinden kinderen niet leuk, weet ik uit ervaring...

Ik las in de logs wel dat er wat langere stukken tussen zitten, dus wellicht niet alles geschikt voor kinderen, maar als ze er maar een paar vinden, dan komt dat wel goed. Kan ik zelf later de rest doen om hem vol te maken.

Bedankt voor de tip!

• 2 years later...
Geplaatst

Hallo,
reageren op een berichte uit 2016
ik mag hopen dat ze inmiddels al een leuke route heeft gevonden,,,,,
Barny

Geplaatst

De nieuwe kaart biedt wat dat betreft wel leuke mogelijkheden. Dit zie je als je filtert op het woord 'kindercache' in de geocache-naam:

image.png

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...