Linkalovers Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Bestaat er een Gsak macro, die al je gevonden logs & foto's download, zodat je deze kan saven ( als HTM. of als Hmt )?Zo ja, kan iemand me de naam en ( a.u.b. ) de link vertellen?B.v.d.Team LinkaLovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 12 september 2016 Share Geplaatst 12 september 2016 Ik ken GetAllLogsForUser, die alle logs van jezelf (of van een ander) voor je binnenhaalt en integreert in je database. In de Online Macro Index zie ik een paar macro's die logjes kunnen exporteren, maar daar heb ik geen ervaring mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
heideroosje Geplaatst 12 september 2016 Share Geplaatst 12 september 2016 Als je een inhaalslag wilt maken is bovenstaande macro handig, maar daarna verwerk ik de gegevens eigenlijk meteen na het loggen. Nadat ik de logs bij geocaching.com heb staan, vernieuw (refresh) ik in GSAK de cachegegevens van de caches die ik net verwerkt heb. Ik heb hiervoor een aparte database met alleen mijn gevonden caches. Als je foto's bij je logs hebt staan wordt dat linkje meteen meegenomen. Ik ga er tenminste van uit dat je het niet over downloaden vanaf de GPSr hebt, ook dat kun je automatiseren maar daar komt een beetje knutselwerk bij kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 13 september 2016 Auteur Share Geplaatst 13 september 2016 Bedankt voor jullie antwoord. Ik zal het proberen Ik wil inderdaad mijn logs & foto's ( die bij GC staan ) downloaden en daarna hiervan een lokaal bestand/archief te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden