Spring naar bijdragen

22 gevonden maar niet op de kaart


w.vdsnoek

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hallo Nathalie & Walter,

 

Mmm, ik snap er niets van. Ik dacht even in de statistieken te kijken, daar moeten jullie toch terug te vinden zijn? Misschien dat jullie notes geschreven hebben i.p.v. found it logs. Maar wat gek: ik kan jullie nergens in de statistieken terugvinden. Niet in de fouds per maand, niet in de rankinglist en niet in jullie individuele lijst. Het lijkt wel of geocaching.nl jullie bestaan ontkent. Dit gaat mijn petje te boven. Misschien dat iemand anders weet hoe dit kan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Op geocaching.nl staat bij de geocachers ranglijst dat wij op dit moment (15-08-2004) op 188 staan. Bij de userstats. op geocaching.com staan we op 191. Het enige dat wij kunnen bedenken is dat de 3 webcamcaches niet zijn meegeteld. Of dit de oorzaak nu wel of niet is, het lijkt ons niet juist... :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben (ja  :blink: ja) in totaal 22 caches gevonden echter in onze user stats (User stats) staat dat we er 12 hebben gevonden.

Is dit te veranderen of is er iet fout gegaan?? We loggen onze caches altijd.

De gegevens op de .nl sit zijn in het gunstigste geval een copietje van de .com site. Je schrijft zelf al dat daar de aantallen niet kloppen.

Het handigste is om eerst te zorgen dat het daar klopt en dan Albrt of mij aan te schieten voor de stats op .nl resp de persoonlijke kaarten.

Volgens mij heb je voor die laatste overigens geen wachtwoord aangevraagd, dus daar zul je geen problemen mee hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...Het enige dat wij kunnen bedenken is dat de 3 webcamcaches niet zijn meegeteld. Of dit de oorzaak nu wel of niet is, het lijkt ons niet juist...  :blink:

Het is een bekend probleem dat op de persoonlijke cache kaarten de webcam caches als "niet gevonden" worden weergegeven. Ik moet dat nog oplossen. Een mailtje naar Albrt over de caches die niet in je lijst staan lijkt me voldoende om het recht te zetten.

 

Lees voor de lol ook deze pagina eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...