Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik begrijp er niets van. Stel dat ik een mooie log zou schrijven en een favo zou geven. Ben ik dan ook minderbegaafd?

Ik zou het alleen iets teveel van het goede vinden. Een goede log betekent al dat je een cache leuk vond, toch? Dan is een virtueel duimpje overbodig.

Een favorietpunt zegt helemaal niets over de kwaliteit van een cache in mijn ogen. Vaak is het slechts een schouderklopje voor de cacher zelf, omdat hij/zij er lang over gedaan heeft of dat het haar/zijn eerste cache was. Buiten dat, smaken verschillen en ik heb een totaal andere smaak dan de doorsnee cacher.

Een favorietpunt doet mij in elk geval niets. Een wat langere log of foto doet me daarentegen wel wat. Klikken kan iedereen, typen kost al wat meer moeite.

Mijn voorkeur gaat altijd naar de minste favorieten (liefst bij multi's). De minste kans op drukte met cachers. Zulke caches zijn favoriet bij mij en dat laat ik de legger dan ook blijken in mijn log.

Geplaatst

spoilerfoto heb je in het veld niks aan, niet iedereen heeft zin of de mogenlijkheid om die in het veld te bekijken

en niets is ergerlijker dan op het moment je besluit om de hint te raadplegen je de hint ontcijfert en dan staat er "zie spoilerfoto"

en een hint gebruiken waarin blijkt dat je dat simpele navigatie spelletje snapt (dus niet zoals veel niet al te snuggere wannabe's doen, links van de boom, achter het bankje, voor de paal)

maar bijvoorbeeld de cache ligt op 165 graden van de den, de cache ligt precies ten zuiden van het bankje, de cache ligt aan de noord-oost kant van de paal met groene kop

Barny

Geplaatst

Nog een tip op rippen van je cache te voorkomen. Het is een techniek waarvan ik gehoord heb, niet een die ik heb uitgetest, ik kan dus niets zeggen hoe effectief het is, maar logisch gezien zou het moeten helpen. Na deze inleiding te tip:

Sla met slagletters je (team) naam in de ammobox.

Dat maakt je box voor heel veel cachers onbruikbaar om te hergebruiken als cachecontainer. (Ik mijn geval zou technetium99 er nog wat aan kunnen hebben, maar ik verwacht niet dat ze mijn boxen zullen rippen)

Tc

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...