speurvuur Geplaatst 29 april 2016 Geplaatst 29 april 2016 Hoi, De Garmin gpsmap 64s komt met 250000 voorgeladen geocaches. Dat is totaal nutteloos omdat dat slechts een moment opname is. Daarom wilde ik van bijvoorbeeld mijn regio alle Geocaches van geocaching.com naar mijn 64s uploaden. Echter, ik wil dat zo doen dat de gevonden geocaches niet worden overgezet (is ook zinloos want die heb ik al).Ik weet dat dat met pocketqueries kan, maar kan dat ook anders?Er zijn allerlei apps op de iphone te verkrijgen die e.e.a syncen met de 64s. Het moet dan toch ook mogelijk zijn om zo af en toe een sync te doen met je 64s waarbij de lijst met geocaches en logs worden bijgewerkt waarbij de gevonden caches dan van de 64s worden verwijderd. Echter, ik heb flink zitten zoeken maar nergens heb ik hier een oplossing voor kunnen vinden. Heeft iemand tips over hoe mijn geocaching lijst van geocaching.com over te zetten naar de 64s zonder gebruik te maken van pocketqueries en de gevonden caches te negeren.
speurvuur Geplaatst 30 april 2016 Auteur Geplaatst 30 april 2016 Ik las ook eea over 'Basecamp Mobile' voor Iphone iOS, echter die is nergens meer te downloaden.Een alternatief zou zijn een gpx file naar jezelf mailen en op de iphone te GPX file naar de Gpsmap 64s uploaden.Maar die laatste stap gaat dus niet. Toch wel een gemiste kans, technisch moet dat toch niet zo spannend zijn lijkt me.
Team Tabak Geplaatst 30 april 2016 Geplaatst 30 april 2016 StefanD geeft het goede antwoord... GSAK is de oplossing. Je kunt een proefexemplaar downloaden via ww.gsak.net en eens even gaan experimenteren. GSAK is shareware, waarbij betaald moet worden wanneer je ruimere functionaliteit wilt . GAPP is gratis. Heeft ongeveer dezelfde voorzieningen. Uiteindelijk wil je tóch iets dergelijks als de cachekoorts je te pakken hebt....
Aanbevolen berichten