ikke Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Hoi. Ik ben naar het Brugse Beer Mega Event geweest. Daar was een Photo Lab Cache. Maar ik vind nergens de gemaakte foto's. Weet iemand die te vinden ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 25 april 2016 Auteur Share Geplaatst 25 april 2016 Niemand ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Ik heb me niet zo verdiept in dit type caches, maar er staat mij van een eventbezoek bij dat je ze alleen tijdens het event, met een daar verkregen code, kunt loggen en dat ze daarna nog slechts een beperkt aantal dagen online blijven. Dat zou verklaren waarom je niet kan vinden wat je zoekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaffyDuck53 Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Onderstaand announcement staat op hun website. Bedankt aan iedereen aanwezig om van deze editie alweer een succes te maken!Ondertussen staan de foto's van het event en van de labcache "Photobooth" op onze website.Je kan deze gaan bekijken via de volgende link: Foto's BB6.Bekijk zeker ook eens onze videosectie met enkele filmpjes genomen tijdens BB6. Dit kan via deze link: Videos BB6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 als je het geoprutsen nog erger wilt verkwanselen om dit soort dingen te willen moeten loggen is de vraag die je stelt misschien bij de eventorganisatoren aan het juiste adres, zeker omdat alle andere geoprutsers, die ook het simpele spelletje gecachen niet snappen, hun lotgenoot (jij dus) aan zijn lot overlaten en volkomen overeenkomstig hun instelling jou gewoon laten barsten Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 26 april 2016 Auteur Share Geplaatst 26 april 2016 In ieder geval bedankt voor de link ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden