koerel Geplaatst 26 maart 2016 Geplaatst 26 maart 2016 Ik weet niet of dit onderwerp al eens aan de orde is geweest maar als er bij een coördinaat berekening een grotere waarde van een kleinere waarde wordt afgetrokken dus de uitkomst negatief wordt, Mag deze als positief worden toegekend of is er dan altijd sprake verkeerd gevonden getallen? Ik kan het me bijna niet voorstellen dat ik de enige ben met deze (beginners)vraag.
Flo van Co Geplaatst 26 maart 2016 Geplaatst 26 maart 2016 Dag Koerel welkom hier, het klinkt onwaarschijnlijk om zo op een waarde te komen, maar zeg nooit nooit... daarentegen... ik zou het toch even opnieuw proberen.
barny Geplaatst 26 maart 2016 Geplaatst 26 maart 2016 als van bijvoorbeeld N52 12.345 er bijvoorbeeld 678 van afgetrokken moet worden kom je volgens mijn simpele boeren verstand uit op N52 11.667 of bedoel je dat niet? Barny
rnijenhu Geplaatst 26 maart 2016 Geplaatst 26 maart 2016 Maar bij een negatief resultaat van een rekensom ben je overgeleverd aan de gedachtenkronkels van de co. Maar meestal betekend het dat je een fout hebt en vaak wordt het wel vermeld hoe om te gaan met twijfelachtige situaties.
Odlaniger Geplaatst 26 maart 2016 Geplaatst 26 maart 2016 Ik kom het ook wel eens tegen, maar alleen in gevallen zoals door Barny omschreven. Misschien kan je de vraag iets verduidelijken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden