RenGij Geplaatst 18 februari 2016 Geplaatst 18 februari 2016 Met de zoekfunctie kan ik het antwoord op mijn vraag niet vinden... Ik zou graag eens met de kinderen gaan proberen te cachen, en wil daarvoor mijn Iphone 4 gebruiken. De App Geocaching intro vereist iOS 8.0 als minimale versie, maar mijn telefoon komt niet verder dan 7.1.2, verder updaten is niet mogelijk. Is er een App die ik toch zou kunnen gebruiken? Om nu meteen een GPSapparaat te kopen gaat me een beetje te ver.
Peetee Geplaatst 18 februari 2016 Geplaatst 18 februari 2016 Welkom op het forum RenGij, Ik heb zelf niet een Iphone, maar dit lijkt mij wel een aardig overzichtje.
RenGij Geplaatst 18 februari 2016 Auteur Geplaatst 18 februari 2016 Hartelijk dank, daarmee kom ik er wel denk ik
Bariet Geplaatst 19 februari 2016 Geplaatst 19 februari 2016 Ik heb wel een iPhone en gebruik tot grote tevredenheid GCBuddy en de Geocaching app. GCTools en GCT Pro wat minder. Vooral handig voor het onderweg bepalen van woordwaardes etc.
barny Geplaatst 19 februari 2016 Geplaatst 19 februari 2016 ik hoop oprecht dat je de geocaching Do en Don'ts wel heel goed heb doorgelezen Geocaching is namelijk geen kindervermaak, het is volwassenvermaak waar de kinderen aan mee kunnen doen Barny
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden