Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Een tijdje geleden las ik ergens op dit forum dat het Geldersch Landschap vrij moeilijk doet

over het plaatsen van caches.Er zou een soort overleg komen met hen...

Is er al iets meer over bekend???

Er zijn hele mooi plekjes van het geldersch landschap

waar caches zouden kunnen worden geplaatst.

Geplaatst

Mocht je meer haast hebben, je kunt met een multi-cache de fysieke cache natuurlijk ook net eldersch plaatsen.

Gr.M.

Geplaatst

Is inderdaad een goede tip,maar het mooiste zou zijn in het landschap zelf.

Ik weet ook niet wie de eigenaar is van het gebied eromheen.

Geplaatst

Bel ze op, zou ik zeggen. Deze organisatie die druk is met het werven van 'begnstigers' die verder niets in de melk te brokkelen hebben zetelt in een prestigieus kasteel in Arnhem.

Vragen naar de beheerder van het beoogde cachegebied en in samenwerking met deze persoon de mogelijkheden bekijken. Dat lijkt ons de aangewezen weg.

Het is het Cairnteam ter ore gekomen dat er bij het Geldersch Landschap een positieve grondhouding bestaat voor het plaatsen van een officiële cache in het Wekeromsezand.

Suc6!

• 3 weeks later...
Geplaatst

We zien tot onze verbazing dat de Movie Cache van Chris Geo ook in beslag is genomen door het Geldersch Landschap. Deze actie bevestigt onze mening dat het Landschap niet serieus is te nemen. De betreffende cache lag op een plek waar kinderen plegen te spelen. Bij ons bezoek stond er in de directe omgeving een grote feesttent in het bos, zo te zien geplaatst door het Geldersch Landschap om relaties te fêteren.

Maar een geocache, naar schatting eens per twee weken bezocht, kan niet door de beugel. Het Cairnteam heeft geen enkele waardering voor dit optreden van het Geldersch Landschap.

Binnenkort staan we overigens zelf bedremmeld voor het bureel van de desbetreffende functionaris, want we kregen de bevestiging dat het Moddermonster eveneens ten prooi is gevallen aan inbeslagname. Bij deze ingreep kunnen we ons nog iets - niet veel, maar wel iets - voorstellen. Maar de inbeslagname van de Movie Cache in het speelbosje is naar ons idee pure flauwekul. Bezigheidstherapie voor de boswachter.

• 5 weeks later...
Geplaatst

Vandaag een bezoek gebracht aan de vrinden van het Geldersch Landschap, om de Moddermonster-box eindelijk eens op te halen. We waren op onze hoede, voor je het weet word je door een paar opzichters in een stil hoekje neergeknuppeld. Tijdens de zakelijke ontmoeting kregen we de cache, waaruit niets leek te zijn ontvreemd, zonder commentaar terug.

Geplaatst
Gelukkig dat je het overleefd hebt, maar ben benieuwd.. mag je hem nu wel weer daar plaatsen?

Groet, Sigurd

Had wellicht gekund. Het was me via-via ter ore gekomen dat er mogelijkheden waren. Maar om diverse redenen heb ik daarvan afgezien.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...