sjouwer Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 wat ik nu doe is opslaan op de computer (meestal de map downloads) de caches selecteren (beginnen meestal met gc en daarna copieeren ( ctrl + c ) hierna plakken in de map \garmin\gpx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 3 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2016 Staat de gpx wel in de map \Garmin\GPX\ ? Nee. Want die map bestaat niet. De 60 kan als ik het goed heb ook niks met gpx bestanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jvdbroek Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 De nieuwere generatie Garmin apparaten kan direct met de GPX bestanden werken. Dat kunnen de oudere apparaten niet. Je kunt wel EasyGPS gebruiken om een GPX file naar je GPS te sturen. Binnen EasyGPS kun je, volgens mij bij voorkeuren, instellen welke GPS je hebt en wat voor informatie je wilt laten zien. Dat werkt prima samen met bijvoorbeeld een 60 CSx. Het programma werkte goed onder windows 7, dus ik verwacht dat het ook in windows 10 zal werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 8 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 8 januari 2016 Hmm, die ken ik nog niet. Misschien een idee om eens in te verdiepen/kijken. Tnx !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden