Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wat is het gevolg van verwijdering van een logje bij een door mij geplaatste cache?

A. De log is niet meer zichtbaar maar blijft wel meetellen bij de founds van betreffende?

B. de log is niet meer zichtbaar en bij degene wiens log verwijderd wordt, gaat er ook een punt af van zijn/haar founds?

Ik ben benieuwd.

Geplaatst

Wat is het gevolg van verwijdering van een logje bij een door mij geplaatste cache?

A. De log is niet meer zichtbaar maar blijft wel meetellen bij de founds van betreffende?

B. de log is niet meer zichtbaar en bij degene wiens log verwijderd wordt, gaat er ook een punt af van zijn/haar founds?

Ik ben benieuwd.

Waarom zou je een log uberhaupt willen weghalen?

als er spoilers in staan kan ik het me nog voorstellen (maar dan nog kun je vriendelijk vragen of de logger zijn log wil aanpassen) of ongepast taalgebruik is ook een reden. Maar verder?

Soms logt iemand misschien een wat kritische log, maar dat kan nooit een reden zijn om de log dan maar te verwijderen

Geplaatst

Als iemand niet in het logboekje heeft geschreven zou ik de log weghalen....

Maar mocht je de log weg willen halen vanwege een spoiler, dan kun je hem ook nog in plaats daarvan encrypten.

Geplaatst

"toevallig" heb ik vandaag te maken gehad met een log verwijderRAAR, een log die bol staat van adviezen, dat ben jij toch niet PonckeP?

nadat 2 keer mijn log is teruggeplaatst gaat die C O in de huilie huili modus

ik zou zeggen lees eerst even de richtlijnen en de verantwoordingen van een C O voordat je andermans herinneringen van die plek op die tijd verwijdert,

trouwens ik heb nu pas tijd om op Mail te reageren, de volgende keer iets meer geduld (wat geduld is, zoek dat maar op Google)

Barny

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...