Gast LittleWing Geplaatst 21 mei 2004 Geplaatst 21 mei 2004 Toen ik met hond en vriendin aan het wandelen was in Twekkelo/Enschede ontmoetten we iemand die aan geocaching (is hier eigenlijk een werkwoord voor?) deed. Hij had al een tijdje staan wachten want we bleken precies de plek bezet te houden waar een cache verstopt was! Hij vertelde zo vol enthousiasme dat ik afsprak deze site eens te bezoeken. Nu ik weer eens online ben gelijk maar even gedaan dus. Ook moest ik dan even place en time vermelden-- bij deze dus. Hopelijk zit ik hier op de goede plek want wat wat zijn er veel pagina's, onderwerpen, forums,chatafdelingen etc. (ik ben echt een leek!) Maar wel interessant allemaal. Groet, Little Wing.