kaatjeblom Geplaatst 25 juli 2015 Geplaatst 25 juli 2015 Ik heb even een vraag.. Wij installeren altijd GSAK op onze mini-laptop en nemen deze dan mee op vakantie. Daarop zetten we de database van dat gebied en alle caches die we dan vinden, registreren we daar met tekst. Zo hoef ik bij thuis komt ze alleen nog maar te uploaden naar GC.com. Maar nu is het vreemde dat ik elke foutmeldingen krijg als ik in GSAK bezig ben.Ik ben dan trouwens altijd offline. Ik denk ook dat dat het probleem is... Maar weet iemand ook of je bij GSAK dat moet aangeven, zodat ik niet telkens een foutmelding krijg.... Hij valt dan soms ook gewoon uit en dan moet ik hem weer helemaal opnieuw opstarten. Of heeft iemand anders een idee om het op een andere manier goed te registeren, zodat het bij thuiskomst niet te veel werk is om alle caches te loggen? Kaatjeblom
Twentse Mug Geplaatst 25 juli 2015 Geplaatst 25 juli 2015 De app Locus Maps (pro) heeft een addon voor fieldnotes. Kun je offline en online opslaan. Wanneer je ze offline opslaat kun je ze altijd nog uploaden naar gc (en dan omzetten in logjes). Locus kan overigens ook offline omgaan met GSAK databases. Daarnaast kun je er ook offline kaarten opzetten, maar je kunt ook online kaarten gebruiken.
StefandD Geplaatst 26 juli 2015 Geplaatst 26 juli 2015 Waarschijnlijk is je token verlopen. Geocaching.com heeft namelijk in haar wijsheid besloten om API tokens een beperkte geldigheid te geven, waardoor je elke 90 dagen GSAK (en elk ander programma dat hier gebruik van maakt) opnieuw moet autoriseren. Welke versie gebruik je? De huidige versie is 8.5.1.46, en deze versie speelt hier op in en geeft van tevoren aan als je token dreigt te verlopen.
Aanbevolen berichten