roerseng Geplaatst 25 juni 2015 Geplaatst 25 juni 2015 Wie of wie weet het: Nu download ik via een USB kabel caches op mijn Garmin 62 via de vaste PC. Zou dit graag via de tablet willen doen. Ben aan het kijken voor een twee in 1 versie (waar toestenbord aangeklikt kan worden met USB poort). Wie heeft hier ervaring mee met een dergelijke tablet en zo ja: moet ik kiezen voor Android of Windows i.v.m. de ondersteuning van Geocaching?
Adrike2 Geplaatst 25 juni 2015 Geplaatst 25 juni 2015 Wij hebben een Asus tablet die onder windows draait en dat werkt perfect met geocaching.
MacDD Geplaatst 26 juni 2015 Geplaatst 26 juni 2015 C;Geo is de beste app voor caching en draait enkel op android.
Peetee Geplaatst 26 juni 2015 Geplaatst 26 juni 2015 (bewerkt) Misschien zit ik mis, maar ik heb het idee dat roerseng de vraag anders bedoelt: of het mogelijk is om de gps aan de tablet te hangen (i.p.v aan de pc) om zo de gps van cache-informatie te kunnen voorzien. Wie heeft daar ervaring in? Of zit ik mis, roerseng? 26 juni 2015 bewerkt door Peetee
Adrike2 Geplaatst 26 juni 2015 Geplaatst 26 juni 2015 De asus tablet werkt het zelfde als de computer. Dus ja je kan je gps aansluiten en de caches overzenden via gsak of direct van af de cachepagina.
Peetee Geplaatst 26 juni 2015 Geplaatst 26 juni 2015 Oké, dat lijkt mij erg handig op vakantie. Lukt dat ook met android? Ik heb zelf een Nexus 7.
StefandD Geplaatst 26 juni 2015 Geplaatst 26 juni 2015 Vaak kunnen Android-tablets het wel, vaak ook niet. Dit hangt af of de tablet USB-OTG (On The Go) ondersteunt. Meestal heb je het dan over de wat duurdere tablets en moet je een aparte adapter aanschaffen. De Nexus 7 ondersteunt het als ik de specs mag geloven (heb zelf geen tablet). Windows-tablets die de volledige Windows draaien hebben er geen moeite mee. De tablets die Windows RT draaien kunnen het weer niet. Gelukkig zie je de RT steeds minder.
Peetee Geplaatst 26 juni 2015 Geplaatst 26 juni 2015 Oké, bedankt. Ik ga het eens bekijken. Benieuwd of het lukt.
haakmeer Geplaatst 26 juni 2015 Geplaatst 26 juni 2015 hier een asus die ik als Tablet en als netbookzowel via USB (op het toetsenbord) als USB OTG (op de tablet zelf) kan je je gps gewoon aansluiten en er mee doen wat je ook op de pc kan doenMisschien een nadeel is beperkte schijfgeheugen, maar dat is creatief installeren. zelf ben ik er erg mee in mijn nopjes ermee.
Aanbevolen berichten