Geopatra Geplaatst 19 mei 2004 Share Geplaatst 19 mei 2004 Ben jij een van die cachers die altijd proberen de cacheplaatser te slim af te zijn? Die niet alle gegevens nodig heeft om de cache te kunnen vinden? Voor wie een halve aanwijzing voldoende is? Die moeilijke caches als een uitdaging beschouwd? Dan heb ik iets voor jou! Speciaal voor deze categorie heb ik de cache Haanwijk, the incomplete ontworpen en geplaatst!! Met een minimum aan informatie toch de cache localiseren. En in een prachtige omgeving. En in 1 wandeling met nog 3 andere, snellere, maar niets mindere caches te combineren. Test jezelf. Laat je uitdagen!! Go to: GCHP23 Geopatra. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eagles Geplaatst 22 mei 2004 Share Geplaatst 22 mei 2004 klikbaar linkje: GCHP23 Of heb ik nu al een deel van de uitdaging weggehaald? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geopatra Geplaatst 23 mei 2004 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2004 Of heb ik nu al een deel van de uitdaging weggehaald? Absoluut niet Walter. Ik weet alleen niet hoe ik een link moet plaatsen/maken. Bedankt, Peter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden