dhaeyer Geplaatst 19 mei 2015 Geplaatst 19 mei 2015 Hallo, hoe kan je op een snelle manier een trail inladen in een gpsmap 64s zonder GSAK te gebruiken? Met inladen bedoel ik de volledige listing van elke trad van een trail. Moet dit gebeuren via een Pocket Querie? Of bestaat er een andere manier? dank bij voorbaat
Bariet Geplaatst 19 mei 2015 Geplaatst 19 mei 2015 Wat ik doe is een pocket querie maken inladen in Basecamp en naar de GPS slepen. Alle informatie wordt dan ingeladen. Omdat ik Apple computers heb gebruik ik ook iCaching.
Bloodwoosj Geplaatst 19 mei 2015 Geplaatst 19 mei 2015 Andere mogelijkheid voor Firefoxgebruikers.Installeer greasemonkey.Installeer GCTour.Ga naar een pagina op gc.com waar de caches van de trail die je wil bezoeken op staan, bv bij het profiel van de cache-owner.Vink het hokje bovenaan de pagina aan om alle caches (20 per keer) van die pagina te selecteren en toe te voegen aan de "current tour".Druk op het knopje "send to gps" in GCTour.Klaar is Kees, zonder Pocket Query.Heeft iemand al een bookmarklist gemaakt van desbetreffende serie of trail, dan gaat het nog sneller.Ga naar de bookmarklijst en laat die in zijn geheel tonen op gc.com.Vink linksboven de serie aan om toe te voegen aan de current tour."send to gps" in het GCTour menu.Klaar is Klara.Alweer zonder PQ. 1
dhaeyer Geplaatst 19 mei 2015 Auteur Geplaatst 19 mei 2015 Hallo Bloodwoosj, een aanverwant vraagje: komen de spoilerfoto's e. d. dan ook mee via GCTour?
dhaeyer Geplaatst 20 mei 2015 Auteur Geplaatst 20 mei 2015 Beste Bloodwoosj, voor alle duidelijkheid momenteel heb ik geen 64s maar via een geschenkbon van Fnac overweeg ik mij er één aan te schaffen. Ik gebruik momenteel reeds GCTour en print de beschrijvingen af. Bij zo'n listing komen de spoilerfoto's wel mee. Hoe zou het komen dat deze spoilerfoto's niet meekomen bij het doorsturen naar het GPS toestel?
Bloodwoosj Geplaatst 20 mei 2015 Geplaatst 20 mei 2015 Ik ben geen software-kenner maar vermoed dat dat veroorzaakt wordt door de wijze waarop GCTour de gegevens naar de GPS stuurt.De ontwikkelaar van GCTour zal je daar beslist een beter antwoord op kunnen geven ;-)
Aanbevolen berichten