Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben bezig met een nachtcache route en loop een beetje vast in het handmatig invoeren van alle WP's. Ik merk dat ik de route nogal eens wijzig en dan moet ik dit op Geocaching.com aanpassen wat erg lastig is omdat je niet een Wp tussen kan voegen.

Ben nu bezig om alle punten met 5 ertussen te nummeren zodat ik eventueel er een WP tussen kan zetten maar ontdek net dat je dan zowel voorvoegsel, als naam als opzoeken ook moet veranderen.

Liefst zou ik mijn route (gelopen met de GPS en onderweg WP's gemaakt waar ik iets wil doen vraag/opdracht/oid) in basecamp in willen laden en aanpassen gedurende het "maak proces" Als ik er dan uit ben hoe de route precies gaat worden kan ik hem overzetten naar de cachesite.

Is dit mogelijk? Hoe doen jullie dit?

Geplaatst (bewerkt)

Volgens mij maak je beter eerst je route klaar en gaat 'm daarna pas invoeren op geocaching.com.

bewerkt door Goonies Oosterhout
Geplaatst

Liefst zou ik mijn route (gelopen met de GPS en onderweg WP's gemaakt waar ik iets wil doen vraag/opdracht/oid) in basecamp in willen laden en aanpassen gedurende het "maak proces" Als ik er dan uit ben hoe de route precies gaat worden kan ik hem overzetten naar de cachesite.

Waarom zou dit niet gaan?

Ik maak mijn multi's eerst op papier en in Word (globale tekst en waypoints) totdat hij helemaal klaar is. Pas daarna de listing (tekst, afbeeldingen, opmaak, etc.) en WPs op geocaching.com. Lijkt me het handigste, anders blijf je bezig zoals je zelf al aangeeft.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...