Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik las in 'Outdoor Magazine' dat de Legend een multi-inzetbare GPS is, waarmee je ook van waypoint naar wp kunt navigeren via de weg. Ik heb die functie op mijn Legend nog niet ontdekt, hoe activeer ik deze?

Bovendien staat er dat ik digitale kaarten kan inladen, maar hoe gaat dit nu in z'n werk? Kan dat via een site, tegen betaling??

Ben nog een beetje aan het experimenteren, als iemand me kan helpen: dank! Grts,

Gian.

Geplaatst

Volgens mij kan de Legend alleen de mapsource wegenkaart laten zien, maar niet hierop een route plannen. Je zult zelf op het schermpje moeten kijken.

Wat wel kan is mapsoure de route te laen plannen, en via download als route in de Legend op te nemen. De Legend volgt dan de opgegeven route. Errug grappig, daar er clumsy met zaken als rotondes wordt omgegaan.

• 3 weeks later...
Geplaatst

De route werkt redelijk bij de Legend. Je moet dan wel autorouting aanzetten, dan volg je de wegen. Stap je uit de auto en ga je het veld in vergeet dan niet die uit te zetten. Overigens om het kaartgedeelte op je scherm te kunnen lezen, kan het beste een loep meenemen!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...