dameblanche Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Op 17 april heb ik mijn prikstok in een leren etui laten liggen bij een van de caches van de fietsronde Grensoverschrijdend . Ook hebben we wat nabij gelegen caches gedaan die dag. Wie heeft hem gevonden????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
volksdansje Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Gaan dit weekend de route lopen, zullen eens extra opletten, je weet nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Ik zag trouwens bij Decathlon gisteren opvouwbare wandelstokken met een puntje. Leek me ook geschikt. Voor als je 'm niet meer mocht vinden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dameblanche Geplaatst 21 april 2015 Auteur Share Geplaatst 21 april 2015 Dank je Volksdansje, het is trouwens een mooie route. Bedankt voor het meedenken MarcoDomi, ik ga er naar kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dameblanche Geplaatst 22 april 2015 Auteur Share Geplaatst 22 april 2015 Prikstok is terecht, Volksdansje hoeft dus niet meer te zoeken, bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden