Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik ben al een poosje aan het prutsen met mapsource, maar het wil me maar niet lukken om de tekst (titels) van de caches van de kaart te krijgen met mapsource. Het wordt daardoor erg overzichtelijk. Weet iemand misschien hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen?

Geplaatst (bewerkt)

Volgens mij kan je in MapSource niet veel tekst 'kwijt', behalve dan de naam van de wp/cache en wat tekst in 'comment' van de betreffende wp. In BaseCamp kan je veel meer tekst/info zetten.

Download maar eens een GPX-file van GC. Als je die in MapSource zet, staat daar alleen de naam en wat tekst in het betreffende Wp. In BaseCamp staat de hele cache info ( klik op de cache in de linker tabel/kant )

Ps. MapSource is een oud programma en wordt ook niet meer ondersteund. Het is vervangen door BaseCamp.

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik ben al een poosje aan het prutsen met mapsource, maar het wil me maar niet lukken om de tekst (titels) van de caches van de kaart te krijgen met mapsource. Het wordt daardoor erg overzichtelijk. Weet iemand misschien hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen?

Alle waypoints selecteren. (CTRL+a)

Rechts klikken.

Eigenschappen van waypoint(s)...

Weergave: Symbool

• Top! 1
Geplaatst

ja dat is hem! Dankje Powk! Ik heb ook basecamp, maar kreeg vanuit GSAK mijn caches beter door in mapsource..

In basecamp zien alle caches er hetzelfde uit, terwijl ze in mapsource wel gesorteerd zijn op soort en dus de mystery's ook een mystery symbool hebben.

Als er dus een manier is om in Basecamp ook de verschillende symbolen te zien inplaats van alleen maar allemaal bruine kistjes, zou ik graag over gaan naar basecamp, want mapsource is enorm traag.

Weten jullie misschien of dat wel kan ?

Geplaatst

Volgens mij is BaseCamp op dat gebied nog (lang) niet zo ver als MapSource :oops:

Het gebruik van icoontjes is voor mij een reden om MS ipv BC te gebruiken, het inrichten van de database bij BC is er ook een reden om BC niet intensiever te gebruiken. Voor het opschonen van routes voordat ik er een spoor van maak heb ik dan weer BC nodig....

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...