BJBoes Geplaatst 10 maart 2015 Geplaatst 10 maart 2015 Hallo, Ik heb even een vraag. Is het ook mogelijk om op de etrex 30 gevarenzones in te stellen op geocaches? Ik zie wel dat je bij waypointbeheer een gevarenzone kan instellen. Maar dat zoek ik eigenlijk niet. Ik zoek eigenlijk dat als ik bijv. binnen 25 meter afstand van een geselecteerde geocaches kom dat ik dan een signaal krijg van mijn gps en bijv. een 2e signaal als ik binnen 10 meter van de geocache kom. Is dat mogelijk op geocaches of moet je dan toch met waypointbeheer werken? Kan je dat centraal instellen op alle geocaches die je op de gps zet/staat of moet je dit dan per geocache instellen? Groeten, BJBoes
Peetee Geplaatst 11 maart 2015 Geplaatst 11 maart 2015 Nee, volgens mij kan dat niet. Het zou wel een mooie optie zijn trouwens, want dan kun je je gps automatisch laten melden dat je je in de buurt van een cache bevindt ... Misschien kun je eens een mailtje naar Garmin sturen? Het zou me trouwens niet verbazen als er wel smartphone appjes voor zijn, maar ik ben bang dat dat dan ook accuvretertjes zijn.
kalkendotters Geplaatst 11 maart 2015 Geplaatst 11 maart 2015 Het kan niet direct, maar je zou ook een serie POI kunnen maken. In een POI-lijst kun je ook aangeven dat je een alarm wilt hebben op x-meter. Voor twee alarmen zou je dan ook twee POI lijsten moeten hebben, Zodat elke cache dan 3 keer in de GPS staat 1
BJBoes Geplaatst 14 maart 2015 Auteur Geplaatst 14 maart 2015 Ik heb het ook even nagevraagd bij de support van Garmin. Daar kreeg ik onderstaande reactie van: Helaas ondersteund de Etrex 30 niet het systeem wat u voorsteld voor geochachen. U kunt op de kaart of compas weergaven zien hoever u van de geocache verwijderd bent. Ik heb uw suggestie doorgestuurd aan ons ontwerpteam, zij zijn altijd geinteresseerd in terugkoppeling van klanten. Veel van de opmerkingen die wij ontvangen worden meegenomen in de ontwikkeling van nieuwe producten of bij software updates van huidige producten. We kunnen niet garanderen dat uw voorstel wordt uitgevoerd, maar wij horen hoe dan ook graag van u. Wij stellen enthousiaste klanten die meedenken zeer op prijs. Bij voorbaat hartelijk dank!
Aanbevolen berichten