Spring naar bijdragen

Script Error G.s.a.k


benyvonne

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Onderstaande (Engels) vond ik op de GSAK site (begon mezelf ook erg aan de foutmelding te storen). Het probleem is waarschijnlijk een verouderde de macro in combinatie met Internet Explorer.

Ikzelf bekijk de gegevens altijd in Dubbel scherm (split view) / Wide View. Ik had altijd de kaart aanstaan. Ik kijk nu met 'verberg kaart' en de scriptfout komt niet meer voor.

Een update is er (nog) niet.

............................................................................................................................................................................................................

 

Re Script errors when starting GSAK or changing the selected cache.

I'm guessing you only see this when displaying one of the splitscreen formats that includes a Google Map. In similar reports this seems to be related to either bad cached copies of the Google Maps javascript code or through a 'disagreement' between your installation of IE and that code.

Things to try in order (Usually # 1 or 2 does the trick):

1. Click somewhere in the splitscreen and press 'Ctrl-F5' to force a clean reload of the page.
2. Clear the IE cache - close GSAK and in IE - Tools/Delete Browsing History click the 'Delete Files' button next to 'Temporary Internet Files'. Then close the browser and reboot GSAK
4. Make sure you have the latest updates for IE - Google tends to be cutting edge with their javascript code.
5. Check out Google's advice here
6. If all else fails then you can disable script debugging in IE in Tools > Internet Options > Advanced

Disable both entries for script debugger:

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...