Peetee Geplaatst 31 oktober 2014 Geplaatst 31 oktober 2014 (bewerkt) Verleden zondag was ik een cachetrail aan het doen, toen de gps (Etrex 20 met firmware 3.60) ineens uit ging en na opnieuw opstarten alle caches van de betreffende trail uit de gps waren verdwenen. De overige waypoints (van het weekend ervoor) stonden nog in de gps. Ik heb nu firmware 4.10 op mijn gps gezet, en hoop dat het nu over is. Hebben meer cachers met een Etrex 10/20/30 hier last van (gehad)? 31 oktober 2014 bewerkt door Peetee
thex Geplaatst 1 november 2014 Geplaatst 1 november 2014 Stonden de caches op de sd kaart of op intern memory ? Zelf dit op de 30 niet bij de hand gehad. Advies is ook alles op SD kaart te zetten, daar blijft de GPS van af. en bij problemen kun je hem eruit trekken.
Peetee Geplaatst 1 november 2014 Auteur Geplaatst 1 november 2014 Ik had ze inderdaad in het interne geheugen gezet, had nog geen sd-kaartje geplaatst. Dat zal ik ik alsnog gaan doen. Bedankt voor de tip!
Peetee Geplaatst 1 november 2014 Auteur Geplaatst 1 november 2014 (bewerkt) Nog een vraagje: Ik zie in EasyGps geen optie om de caches naar het geheugenkaartje te schrijven i.p.v. naar het interne geheugen. Of is het de bedoeling dat je de map \Garmin\GPX naar het kaartje kopieert? Of kopieer je de hele inhoud van het intern geheugen naar de geheugenkaart? 1 november 2014 bewerkt door Peetee
thex Geplaatst 1 november 2014 Geplaatst 1 november 2014 Alleen de GPX naar sd card\Garmin\GPX (Let op de hoofdletters) De GPX moet door de Garmin geaccepteerd worden. Niet alle GPX bestanden kloppen. Als je als basis GSAK gebruikt (ExportGarmin script) zit je goed. Je kunt het format controleren door gewoon in notepad in te lezen en te vergelijken.
Aanbevolen berichten