Vindplaats Geplaatst 1 oktober 2014 Geplaatst 1 oktober 2014 Bij een geocache is gegeven dat de cache ligt op 285 m van Wp A en10 gr van Wp B. De coördinaten van beide Wp`s zijn bekend. Mijn Gps is een Gpsmap 62 s. Ik weet wel hoe je moet projecteren en gevarenzones moet maken, maar hier kom ik even niet uit. Ik heb het in het veld al geprobeerd, maar dat lukte niet. Toen ben ik maar naar huis gegaan om daar verder te klooien, maar dat lukt dus ook niet. Wie kan mij helpen?
thex Geplaatst 1 oktober 2014 Geplaatst 1 oktober 2014 Proximity van 285 m rond wp a maken 10 gr 1 km projecteren vanaf wp 2 route maken tussen wp2 en de nieuwe wp op kaart kijken waar deze de cirkels snijdt. Afhankelijk van je gps kan dit handiger of minder handig.
Vindplaats Geplaatst 1 oktober 2014 Auteur Geplaatst 1 oktober 2014 Het heeft even wat moeite gekost, maar ik heb de eindcoördinaten kunnen vaststellen. Nu maar hopen dat alles juist is. Morgen ga ik waarschijnlijk terug om de cache te kunnen vinden. Als ik ze gevonden heb laat ik het weten.
Aanbevolen berichten