suay Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 (bewerkt) Ik ben al een aantal keren tijdens het cachen onderstaande tekens of vergelijkbare reeksen tegengekomen en ondanks flink zoeken via google afbeeldingen heb ik geen idee hoe dit heet of wat ik er mee moet/kan. Heeft iemand een tip, hint of uitleg hoe dit heet? Dit is dus maar een klein deel v/d tekenreeks, ik hoef geen antwoord op de betekenis maar waar moet ik naar zoeken. Alvast bedankt. Suay 4 september 2014 bewerkt door suay Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 Dat ziet eruit als stukjes van een 7-segment display. Die waren behoorlijk populair voordat de dot-pixel displays bestonden. Rekenmachines, horloges, zo'n beetje alles wat getallen moest tonen maakte er gebruik van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 Bij http://www.mygeotools.de/tools/codetabellen/kategorien/1/Allgemein kun je trouwens heel wat code tabellen downloaden. Als gratis app op een android zijn er tientallen codetabellen (incl degene die kalkendotters in vorige post geeft) beschikbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suay Geplaatst 5 september 2014 Auteur Share Geplaatst 5 september 2014 Bedankt voor jullie reacties, nu nog uitvogelen hoe ik het kan gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Ik ben wel een beetje benieuwd naar je geheime tekentjes. Je schrijft dat je ze meerder keren tijdens het cachen bent tegengekomen, was dat een onderdeel van een cache of gewoon ergens op een bordje of paaltje in het bos? Ik heb deze dingen nog nooit gezien en kan er ook geen soep van koken. Kun je wat uitgebreider beschrijven hoe en wat en misschien nog wat voorbeelden geven, of foto's? Mag ook in een PB. Ik ben benieuwd! Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 ik heb deze cache gedaan (denk ik), en weet dus wat de bedoeling is. Maar het is weer niet de bedoeling om dat hier te melden . Als je meer wilt weten, stuur maar PB . Grtz, Malyenki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Ik heb inmiddels een verduidelijkende mail ontvangen. Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden