Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wat bedoel je precies met "broncode" van foto's en plaatjes? Bedoel je de broncode van de cachebeschrijving? Die kun je in Safari zien met Cmd + Alt + U, en in andere browsers vast op vergelijkbare manier.

Afbeeldingen bestaan normaal gesproken niet uit broncode, maar uit een voor de mens onleesbare hoeveelheid binaire data. Je kunt die zien door bijvoorbeeld via de Terminal het command "hexdump naamvanafbeelding.jpg" te gebruiken, maar het lijkt me sterk dat je daar iets aan hebt... Er bestaan natuurlijk ook verscheidene tools om meta-data van afbeeldingen op te vragen, bijvoorbeeld exiftool, dat is iets wat wel vaker gebruikt wordt bij puzzelcaches.

Geplaatst

Hoi J-Tread bedankt voor jouw reactie. Ik zoek inderdaad een manier om verborgen info uit plaatjes en foto's te halen op een Mac. Met Windows lukte me dat we maar Cmd + Alt + U werkt hier helaas niet...

Geplaatst (bewerkt)

doet deze het op apple?

http://regex.info/exif.cgi/

daarmee kun je in de metadata kijken, maar het is onduidelijk of je dat bedoelt.

Cmd + Alt + U is namelijk voor de pagina bron, maar je geeft aan dat je "verborgen info" uit plaatjes wilt halen, dus dat is iets anders

bewerkt door Heracross
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...