Hogelanders Geplaatst 28 augustus 2014 Geplaatst 28 augustus 2014 Ik zie regelmatig dat men zelfs de dop van een pettling niet vast kan draaien. Of een koker niet fatsoenlijk in de houder terugplaatst. Waarom dan wel de tijd nemen om het rolletje in zo'n ding terug te plaatsen?
MarcoDomi Geplaatst 28 augustus 2014 Geplaatst 28 augustus 2014 "Huh, zo veel mensen gooien hun rotzooi zo maar op straat! Verspilde moeite, het plaatsen van prullenbakken! ". Noem me onverbeterlijk optimistisch...
Odlaniger Geplaatst 28 augustus 2014 Geplaatst 28 augustus 2014 Teamdanhoff, dat bedoelde ik ook met mijn reactie #6, haastige spoed en lak hebben aan constructies. Overigens heb ik mijn laatste petlings weggegooid, want zij zijn inderdaad lastig dicht te draaien. Vooral voor iemand die haast heeft omdat er nog 49 caches voor zonsondergang moeten worden geraapt.
barny Geplaatst 9 september 2014 Geplaatst 9 september 2014 ja hoor ik heb er ook eentje gevonden als ervaringsdeskundige kan (mag ik volgens sommige simpele beredeniringen op dit forum) ik er nu over mee praten zie de log http://coord.info/GLFG8J8R
barny Geplaatst 9 september 2014 Geplaatst 9 september 2014 nop, een koker,,,,,,,,,,, ik weet het onvermijdelijke downgraden van je cache methodiek om in je vakantie zo nu en dan op een wel interessante plek te komen, en dat "interessant" was deze niet dus Barny
brouwertjes Geplaatst 9 september 2014 Geplaatst 9 september 2014 Op de foto lijkt het zelfs of het alleen een logrol is zonder behuizing :-)
barny Geplaatst 10 september 2014 Geplaatst 10 september 2014 scherpe ogen brouwertjes de koker op de foto was nog minder interessant en was niet het onderwerp van mijn opgedane ervaring Barny
Aanbevolen berichten