Team Adelaar Geplaatst 19 juli 2014 Geplaatst 19 juli 2014 Hallo, Ik heb per ongeluk de gps gewist, incl. de map garmin en die mag ik niet wissen volgens mij. Kan iemand mij de originele map/bestanden sturen. Alvast bedankt
Van Stolk Geplaatst 20 juli 2014 Geplaatst 20 juli 2014 Hang hem eens aan de Pc en draai eens een web-update http://www8.garmin.com/support/download.jsp geeft dat geen oplossing? Ik heb ooit zelf eens wat teveel van mijn GPS verwijderd en dat werd zo keurig weer in orde.
StefandD Geplaatst 20 juli 2014 Geplaatst 20 juli 2014 De map Garmin is in principe niet zo erg. Daarin staan je kaarten, gpx-bestanden en poi-bestanden. Het is vervelend, maar die zijn terug te zetten. Andere mappen zijn erger, die bevatten systeembestanden waardoor de gps mogelijk niet meer op kan starten. Mosterd na de maaltijd: maak voortaan eerst een back-up voordat je met je gps gaat klooien. Dat kan o.a. met JDM.
Team Adelaar Geplaatst 20 juli 2014 Auteur Geplaatst 20 juli 2014 Iemand op een ander forum heeft mij een backup gestuurd. alles werkt weer naar behoren. Bedankt voor eht mee denken. groeten
Aanbevolen berichten