merrlin Geplaatst 22 mei 2014 Geplaatst 22 mei 2014 (bewerkt) Ik zag vanmorgen een nieuwe cache online komen, gc53jx3 de weg naar een goed glas wijn. Hierbij viel me op dat er gisteren een notitie geplaatst werd, terwijl de cache pas vandaag gepubliceerd is. Hoe werkt dat, of wat ontgaat mij? Hoop dat ik zo nieuwsgierig mag zijn. 22 mei 2014 bewerkt door Geoman
stekelbaars Geplaatst 22 mei 2014 Geplaatst 22 mei 2014 Simpel, als je een log of note plaatst dan zet je daarbij de datum. Als je die datum aanpast naar een dag eerder....
barny Geplaatst 22 mei 2014 Geplaatst 22 mei 2014 eigenlijk komt dat denk ik omdat het toen in Seattle het nog gister was en de Amerikanen het totaal niet interesseren wat er over de plas gebeurt hun ook niets aan de programmatuur doen om de logdatum vanzelf naar Europese tijd te zetten vandaar
Odlaniger Geplaatst 22 mei 2014 Geplaatst 22 mei 2014 Barny, leg eens uit waarom logtijdvoorwaarde niet mag. Is dat niet ongeveer hetzelfde als "bereikbaar tussen zonsopgang en zonsondergang".
Blutch Geplaatst 22 mei 2014 Geplaatst 22 mei 2014 Als ik proefloper log altijd een datum voor uitkomen van de cache .
merrlin Geplaatst 22 mei 2014 Auteur Geplaatst 22 mei 2014 Kan me goed voorstellen dat bij een cache in de bewoonde wereld je, zeker in de eerste periode van grote drukte, liever niet hebt dat er op de tijden waarop veel mensen slapen bezoekers komen bij een cache.
@NKruizinga Geplaatst 22 mei 2014 Geplaatst 22 mei 2014 Kan ook iets anders geweest zijn. Als CO kun je op je pagina komen, nog voordat hij gepubliceerd is. Dan kun je dus in feite ook dinge loggen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden