Spring naar bijdragen
  • 0

Symbool In Basecamp

Vraag

Geplaatst

Als ik via een Pocket Querie caches laad in Basecamp 4.2.4 dan worden sommige caches weergegeven als een blauw vlaggetje en andere als het geocachesymbool (het kistje). Ik heb het liefst dat de caches in het geocachesymbool worden weergegeven. Ik heb een mac.

Nu kan ik dat handmatig een voor een wel veranderen, maar dat moet toch anders kunnen. Wie weet raad?

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

[...]

Nu kan ik dat handmatig een voor een wel veranderen, maar dat moet toch anders kunnen. Wie weet raad?

Ik zou mij eerst afvragen hoe het komt dat sommige caches goed worden weergegeven en anderen weer niet. Mijn voorlopige aanname is namelijk dat de vlaggetjes waypoints zijn.

Zit in de caches die met een vlaggetje worden weergegeven wel alle informatie die je bij een cache verwacht (beschrijving, logjes en dergelijke).

• 0
Geplaatst

Alles selecteren en dan veranderen gaat niet. Triskelle het is inderdaad zo dat in de caches met een vlaggetje niet alle informatie wordt weergegeven. Het is vreemd want deze lijst heb ik in een geupload en dat er toch verschillende symbolen worden weergegeven.

Correcties.....MacDD alles selecteren en symbool veranderen lukt wel. He..... gelukkig probleem opgelost.

Maar dan toch gek dat ik bij de ene cache wel informatie krijg en bij de andere niet.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...