Odlaniger Geplaatst 29 april 2014 Auteur Share Geplaatst 29 april 2014 Hellsinki, als ik die wandeltocht bekijk, dan hoef ik geen zorgen te hebben over een cache van 25 kilometer. En juist dat outside the (ammo)box trekt mij aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@NKruizinga Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Dit is mij al eens opgevallen, er staat inderdaad niks over in de richtlijnen over de afstand tussen start en finish bij een multi. Geen idee, zou je hem dan ook aan de andere kant van Nederland kunnen neerleggen? Wel adviseer ik dat zodra je een grote afstand maakt je de D/T waarde omhoog doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlindertje Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 En ik adviseer dat je zodra je een grote boodschap maakt je eerst je broek omlaag doet. Gebruik na afloop de 'richtlijnen' om het zaakje schoon te vegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hellsinki Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 nou od ik zeg leggen die handel dan kan ik aan de wandel hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triskelle Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 laat mensen de verrassing maar eens ondergaan ...? Vreemd om te horen van iemand die elke vorm van verrassing bij voorbaat uitsluit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Trskelle, dat weet jij helemaal niet Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triskelle Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Mwoah ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden