Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb een Garmin Vista HCx Etrex.

Altijd goed gedaan. Nu echter niet meer.

Op geocaching.com wordt mijn apparaat wel herkend.

Wil ik echter via mijn computer een cache versturen naar mijn GPS, lukt dat niet.

Garmin communicator plugin is geinstalleerd en herkend mijn GPS ook wel.

Ik kan geen enkele cache naar mijn GPS sturen.

Ik hoop op HULP.

M.v.g. Brozemiet.

Geplaatst

Zo een toestel heb ik ook nog naast mijn andere, wees er maar zuinig op, het was/ is de beste ooit.

Ook ik heb jouw probleem eens gehad, toen gebruikte ik Internet explooier, (schrijf ik het goed?)na delaatste update (11) ging dat niet meer. Als ik nu Firefox gebruik gaat het weer prima. Heel irritant maar het is niet anders. succes

Geplaatst

Klopt IE 11 doet inderdaad RaaR, in Basecamp werkt unlocken van kaarten ook niet goed.

Hij moet een bestandje vanaf het internet terug schrijven naar je computer, dat doet IE 11 niet goed.

Denk dat het met de caches het zelfde probleem is, probeer het inderdaad eens met Firefox van Mozilla.

Geplaatst (bewerkt)

Precise, Firefox of chrome gebruiken is de oplossing voor dit probleem.

Helaas is het gebruiken van meerdere soorten browsers nodig om deze problemen te voorkomen/op te lossen

bewerkt door RSFP
Geplaatst

Compatibiliteitsmodus voor geocaching.com inschakelen in IE11 is ook een optie.

Extra --> Instellingen voor de compatibiliteitsweergave.

geocaching.com toevoegen.

@Roelof.Eowyn: Unlocken in Basecamp heeft hier niets mee te maken. Dat is een serverprobleem bij Garmin, men is er bezig om de servers aan te passen om Garmin Express meer mogelijkheden te geven.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...