goldentree Geplaatst 14 oktober 2014 Geplaatst 14 oktober 2014 Je bedoelt deze macro? Blijkt vanaf juli 2014 overigens ook aangepast voor 64S. Ga ik eens proberen en kijken wat dat oplevert. Zijn er nog (kritische) instellingen waar rekening mee gehouden moet worden? GarminExport 1.3.54 lignumaqua 2014-09-22 Garmin GPX/GGZ Export - Oregon,Colorado,Dakota,GPSMap62,GPSMap78,Montana,Monterra De reden dat ik naar GSAK terugkopieerde is dat ik dan in een aparte database eerst nog wat aanpassingen kon doen (zoals b.v. corrected coordinates/eindcoordinaten Multi e.d.) voordat ik die caches definitief naar mijn database (Gevonden totaal) overhevelde. Via die Totaaldatabase is dan in GSAK weer allerlei statistiek, selectie, etc. etc. te doen b.v. om voorwaarden voor challenges te toetsen). Daar vind ik dan wel een alternatieve oplossing voor. Maar dat is natuurlijk weer niet voor iedereen boeiend.
thex Geplaatst 14 oktober 2014 Geplaatst 14 oktober 2014 De enige aanpassing zal het aantal toegestane caches in de gpx zijn. Al die GPX machines zijn eender. De cache info in GPX is in de GPS onveranderlijk. Lijkt me niet dat je een corrected coord in GPX terugkrijgt (zal het thuis eens proberen). Wel zijn waypoints ook in GPX formaat terug te halen, maar zijn deze dan gerelateerd aan de caches ? Zeker niet met het cache-vlaggetje "corrected" aan wat wel moet voor GSAK. GarminExport heeft een lang verleden uit de montana tijd, maar is generiek, ook voor nieuwere GPS'en.
Geo Gravers Geplaatst 30 mei 2015 Geplaatst 30 mei 2015 (bewerkt) Het lukt mij op deze manier (verwijderen GGZ bestandje) wel om de pre-loaded caches uit de lijst te krijgen. Echter ze staan nog wel op de kaart. Hoe krijg ik die weg? Ik heb de GPS opnieuw opgestart. Sorry, eerst kijken en dan pas posten. Het is opgelost. 30 mei 2015 bewerkt door Geo Gravers
Aanbevolen berichten