anika anna Geplaatst 20 maart 2014 Geplaatst 20 maart 2014 Al een poos is de trail Leersumse Plassen van vroeger inactief. Het schijnt een mooie trail te zijn, die ikzelf nog moet lopen. Graag zou ik deze trail, bestaande uit 8 caches overnemen van de CO. Helaas is de CO, De Boswachter niet te bereiken. Heeft er iemand, tips/ideeën hoe ik dit aan kan pakken? Kent iemand deze CO toevallig? Gr Anika Anna
Flo van Co Geplaatst 20 maart 2014 Geplaatst 20 maart 2014 Bij de ingang van het veld is een soort activiteiten centrum van SBB, zo goed als zeker dat ze daar meer weten cq dé Boswachter kennen.
anika anna Geplaatst 20 maart 2014 Auteur Geplaatst 20 maart 2014 Thx, ik heb nu de reviewer eens gemaild. Als ik er niets van hoor, zal ik er eens heen rijden!
Heracross Geplaatst 21 maart 2014 Geplaatst 21 maart 2014 Dit kan niet via de revieuwer worden geregeld. Als de CO niets doet, kan het hooguit gearchiveerd worden door de revieuwer.
yvoro Geplaatst 21 maart 2014 Geplaatst 21 maart 2014 Op één van de foto's op GC zie ik dat de boswachter Janneke heet, kijk eens op Twitter bij Staatsbosbeheer, daar zie ik 2 boswachter Janneke's. Misschien is één van de twee de goede?
anika anna Geplaatst 28 maart 2014 Auteur Geplaatst 28 maart 2014 Bedankt! Ik ga vanmiddag nog even proberen contact te leggen. De reviewer wacht even met archiveren en heeft mij gezegd hoe ik het beste contact kan zoeken. Goede tip, dat de boswachter Janneke heeft. Ik zal haar eens opzoeken. Bedankt!
Aanbevolen berichten