Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Nadat Tandem Team zich gisteren de blubber naar mijn cache 'The Dune of the Brownies' had gezocht, ben ik vanavond op inspectie uitgegaan. Ik had op een heuvel een Tupperware doosje gelegd en 4 kokers verspreid in het gebied om de heuvel uitgezet. Alles bleek te zijn verdwenen. Op alle vijf de plekken was het hoge gras gekort, weggehaald of geplet, takken gebroken, losse bladeren en naalden verwijderd: kortom er was moedwillig naar gezocht met het doel het weg te halen.

Wat zegt u: zeker geen toestemming gekregen?

Ik ben nota bene met de boswachter op stap geweest om de locaties te laten zien.

Na het afblazen van wat stoom en na een serie oefeningen om mijn bloeddruk weer op normaal peil te krijgen, heb ik de heren van het P(rovinciaal) W(aterleiding) B(edrijf) Noord Holland een e-mail gezonden met mijn bevindingen en het verzoek mij te laten weten of PWN inderdaad de caches heeft weggehaald.

Het is grappig te constateren dat bij ieder streepje dat de bloeddruk zakt, de stemming wat milder wordt. Zou ik bij 180/140 de klojo's bij PWN wel eens even over de toonbank trekken en alle uitgangen van hun waardeloos duingebied laten zien, nu bij 120/80 ben ik er zeker van dat dit alles op een misverstand berust. Toch? Jawel! Of niet?

Of was het een collega-cacher die het niet kon vekroppen dat ik zo'n originele en vooral briljante cache had liggen?

Waar zijn me kabouters nou?

:thumbup:

Geplaatst

:thumbup::D

@Rovel.

Sorry voor je. Maanden geleden hebben wij de cache met veel plezier gedaan. Je moet de plek toch weten..... :cry:

Die kaboutertjes en hoe moet het nou met de heuvel? Er is toch geen sprake van "kabouter trek" in dit jaargetijde?

Groet van Skansen.

Geplaatst

Collega-cachers kunnen dat toch zonder er een puinhoop van te maken? Wat een rare actie . . . en jammer hoor.

Ben benieuwd naar een eventuele ontknoping!

Gr.M.

Geplaatst

Ik heb telefonisch contact gehad met de boswachter (eigenlijk de duinwachter) van PWN.

Hij heeft bij zijn collega's rond gevraagd en mij verzekerd dat zij mijn cache(s) niet hebben weggehaald.

Omdat ik blijf beweren dat een voorbijganger ze niet bij toeval gevonden kan hebben en ook iemand van jullie ze niet weg zal halen, sluit hij niet uit dat één van de vrijwilligers, die hen blijkbaar helpen, voorjaarschoonmaak heeft gehouden. In ieder geval ben ik m'n spullen kwijt en kan weer opnieuw beginnen.

Ben wel blij dat het beleid van PWN niet veranderd is. Als dat zo zou zijn, dan had hij mij (en GeoGerard die aan de schoonmaakwoede van de vrijwilliger voorlopig ontsnapt is) daarvan wel op de hoogte gesteld, zo verzekerde de duinwachter mij. Kortom: de contacten met PWN alhier zijn gelukkig nog steeds prima.

Verder kan ik alleen maar hopen dat de kabouters een goed tehuis hebben gevonden.

Ik mis ze wel een beetje. :thumbup:

Geplaatst

Heb mijn cache Ceesh bezocht en deze ligt er nog prima bij.

Blinky Bill (Duitse collega cachers) hebben Roodaam en Ceesh deze week bezocht. :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...