Disco58 Geplaatst 13 februari 2014 Geplaatst 13 februari 2014 Ook ik heb de magellan 110 van de week gekocht. Heb hem geupdated en dat zonder problemen. Ik krijg alleen geen cache verzonden naar de magellan. Ik heb de Magellan Communicator gedownload, maar toch geeft hij steeds aan dat hij hem niet kan vinden terwijl hij toch echt op de laptop staat. Heb er al een aantal uren aan besteed en ben nu even ten einde raad..... Ik ben een doorzetter, meestal kan ik alles oplossen, maar ik kom er echt even niet meer uit. Alvast bedankt voor de evt hulp..... Heb trouwens ook de Nederlandse handleiding gedownload en gelezen........
knausje Geplaatst 14 februari 2014 Geplaatst 14 februari 2014 Ik weet niet welke browser je gebruikt, maar misschien kun je eens een andere proberen. Zoals ik al aangaf lukt het bij mij ook niet met Internet Explorer, maar wel met Google Chrome. Succes!
chocobroodje Geplaatst 14 februari 2014 Geplaatst 14 februari 2014 Ook ik heb de magellan 110 van de week gekocht. Heb hem geupdated en dat zonder problemen. Ik krijg alleen geen cache verzonden naar de magellan. Ik heb de Magellan Communicator gedownload, maar toch geeft hij steeds aan dat hij hem niet kan vinden terwijl hij toch echt op de laptop staat. Heb er al een aantal uren aan besteed en ben nu even ten einde raad..... Ik ben een doorzetter, meestal kan ik alles oplossen, maar ik kom er echt even niet meer uit. Alvast bedankt voor de evt hulp..... Heb trouwens ook de Nederlandse handleiding gedownload en gelezen........ Kan zijn dat je gewoon te weinig geheugen vrij hebt. Heb je de 999 caches al verwijderd die er standaard op staan?
Disco58 Geplaatst 14 februari 2014 Geplaatst 14 februari 2014 Ik heb Ik weet niet welke browser je gebruikt, maar misschien kun je eens een andere proberen. Zoals ik al aangaf lukt het bij mij ook niet met Internet Explorer, maar wel met Google Chrome. Succes! Ik heb ze allebei geprobeerd.....ik werk zelf altijd met google chrome Ook ik heb de magellan 110 van de week gekocht. Heb hem geupdated en dat zonder problemen. Ik krijg alleen geen cache verzonden naar de magellan. Ik heb de Magellan Communicator gedownload, maar toch geeft hij steeds aan dat hij hem niet kan vinden terwijl hij toch echt op de laptop staat. Heb er al een aantal uren aan besteed en ben nu even ten einde raad..... Ik ben een doorzetter, meestal kan ik alles oplossen, maar ik kom er echt even niet meer uit. Alvast bedankt voor de evt hulp..... Heb trouwens ook de Nederlandse handleiding gedownload en gelezen........ Kan zijn dat je gewoon te weinig geheugen vrij hebt. Heb je de 999 caches al verwijderd die er standaard op staan? Ik durf de caches die er op staan niet te verwijderen, want als het echt niet lukt gaat hij terug naar de winkel......
chocobroodje Geplaatst 14 februari 2014 Geplaatst 14 februari 2014 Je kunt ze gewoon kopieren en op je pc opslaan in een mapje magellan backup. Dan kun je de caches gewoon verwijderen en later er weer terug opzetten. Ding werkt overigens prima maar je moet er wel wat voor doen. Heb je dit topic al helemaal door gelezen? Vooral de tips van Twinpeaks zijn de moeite waard!
glennenmaik Geplaatst 14 februari 2014 Geplaatst 14 februari 2014 Vandaag een mailtje ontvangen dat ze niet geleverd kunnen worden... komen ze ook laat mee! Zijn ze nog ergens te koop of ergens anders een voordelige aanbieding? Ik moet er 3 hebben...
chocobroodje Geplaatst 14 februari 2014 Geplaatst 14 februari 2014 Trekpleister bij ons heeft er iig nog 1 Misschien even een paar filialen bellen en vragen of ze ze naar jouw dichtsbijzende filiaal kunnen sturen?
glennenmaik Geplaatst 14 februari 2014 Geplaatst 14 februari 2014 En welke TP is dat? Wat is het telefoonnummer daarvan.Ik heb al een boze mail gestuurd naar TP, ze hebben al een paar dagen mijn geld en dat is ook nog niet teruggestort.Toch vreemd, op dinsdag komt het in het krantje en voila op dinsdagavond bestel ik ze en hop ze zijn er niet meer...
Annenaud Geplaatst 20 februari 2014 Auteur Geplaatst 20 februari 2014 Is er iemand die net als ik geen premium heeft en het wel voor elkaar krijgt om meerdere caches te selecteren op de gc.com site, te downloaden en ze vervolgens op de gps te krijgen? Selecteren en downloaden lukt, maar het .loc bestand op de gps krijgen daar gaat nog wat fout. Ik ben ook met vantage point aan het stoeien geweest maar dat lukt ook nog niet zo. Als ik bijvoorbeeld richting ouddorp ga, krijg ik maar een 8-tal caches (enkel tradi's) terwijl er veel meer zitten waaronder mysteries en multi's.
chocobroodje Geplaatst 20 februari 2014 Geplaatst 20 februari 2014 Heb je geen maand premium abbo gekregen bij je megallan? Ik heb die namelijk er wel bij gekregen, alleen nog niet geactiveerd.
Annenaud Geplaatst 20 februari 2014 Auteur Geplaatst 20 februari 2014 Die heb ik wel maar idd nog niet geactiveerd. Daar wou ik nog even mee wachten tot het wat beter weer is. maar het is ook handig om te weten voor na het premium ;-)
Verrijders Geplaatst 20 februari 2014 Geplaatst 20 februari 2014 Wij hebben nu ook een Magellan 110 erbij gekregen, maar daar hebben we wel een vervelend probleempje mee. Na het uitzetten (niet uitstellen) van de GPSr gaat ie niet meer aan. Pas na het volledig verwijderen van de batterijen wil ie weer aan. Tenminste, 9 van de 10 keer. Een enkele keer wilde hij wel meteen weer aan. Maar een andere keer was het uitnemen van de batterijen ook niet meteen genoeg. Het apparaat heeft nog de fabriekssoftware, ver.1.12. Zijn hier meer gevallen van bekend?
Digiboy Geplaatst 21 februari 2014 Geplaatst 21 februari 2014 Ken dit probleem,ook met een vorig type.Probleem blijf je houden.Advies; terug sturen.
Vogels Geplaatst 22 februari 2014 Geplaatst 22 februari 2014 Hoe krijg ik nieuwe kaarten op de eXplorist 110 ingeladen zodat deze bij het aanzetten van het toestel ook herkend worden?????
MacDD Geplaatst 22 februari 2014 Geplaatst 22 februari 2014 Hoe krijg ik nieuwe kaarten op de eXplorist 110 ingeladen zodat deze bij het aanzetten van het toestel ook herkend worden????? Dit topic lezen?
Aanbevolen berichten