Geepjes Geplaatst 26 april 2004 Share Geplaatst 26 april 2004 Voor komend weekend heb ik een driedaagse wandeltocht uitgezet met ozi. Het probleem is dat ik drie verschillende routes aangemaakt heb. Wanneer ik deze routes upload naar mijn Geko 201 staat er maar 1 in mijn GPS. Wanneer ik het na elkaar doe vervangt de laatste de eerste. Heeft het te maken met het feit dat ik alle routes met waypoint 1 begin of doe ik iets anders fout? hellup, groetjes Geepjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cvcaelen Geplaatst 26 april 2004 Share Geplaatst 26 april 2004 Ik denk dat je de wp's van route 1 best start met wp101 route 2 met wp201 route 3 met wp301 zo kan je 99wp's kwijt per route, en zal Ozie de routes afzonderlijk wel inladen groetjes Christiaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geepjes Geplaatst 26 april 2004 Auteur Share Geplaatst 26 april 2004 Ik denk dat je de wp's van route 1 best start met wp101 route 2 met wp201 route 3 met wp301 zo kan je 99wp's kwijt per route, en zal Ozie de routes afzonderlijk wel inladen groetjes Christiaan betekent dat dat ik opnieuw moet beginnen of kan ik de waypointnummers veranderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
deBruineBeren Geplaatst 26 april 2004 Share Geplaatst 26 april 2004 Ik ben niet zo goed in routes, maar het probleem komt door dat routes nummers hebben. Als jij 3 routes aan maakt en deze opslaat in een bestand (1 route in 1 bestand), dan hebben alle drie de routes routenummer 1. Bij het overzenden van de route naar je GPS wordt routenummer 1 door routenummer 1 vervangen. De oplossing moet je dus ook zoeken in het gebruiken van meerdere route in een bestand. Dan krijgen de routes verschillende nummers. In oziexplorer doe je dit met het knopje "Toon/verberg de route editor". Suc6. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 26 april 2004 Share Geplaatst 26 april 2004 Bij het overzenden van de route naar je GPS wordt routenummer 1 door routenummer 1 vervangen. Precies, je moet de routes wel verschillende namen geven. Anders overschrijven ze elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geepjes Geplaatst 26 april 2004 Auteur Share Geplaatst 26 april 2004 Ik had de routes in de map wel andere namen gegeven maar in de route editor niet. Daar ging het fout. Veel dank allemaal. Komt helemaal goed komend weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden