mmjjt Geplaatst 3 januari 2014 Geplaatst 3 januari 2014 Hé Ant, waarop baseer jij dit? Ken jij de dader? Weet jij dat hij PMO is? Of zijn het aannames waarbij jij er vanuit gaat dat PMO cache staat voor PMO dader? Volgens mij zijn er namelijk genoeg "Dagobert" cachers die heel NL, Be en Lux laten downloaden door anderen zodat zij kunnen besparen op het PMO membership. Blijft natuurlijk te treurig voor woorden dat je kist niet veilig is voor omruilacties. Zeker omdat ik mij meen te herinneren dat er al eerder zoiets gemeld was.
Odlaniger Geplaatst 3 januari 2014 Geplaatst 3 januari 2014 Klopt mmjjt, de dader hoeft geen PM te zijn. Maar het toont wel aan dat het geen zin heeft een cache PMO te maken. Of ken jij een andere reden?
barny Geplaatst 3 januari 2014 Geplaatst 3 januari 2014 mocht het een geocacher zijn is het heel makkelijk om deze dader op te sporen met grote waarschijnlijkheid heeft de dader deze cache al eens eerder gelopen. door de verloedering en grote aanwas van niet al te snuggere mensen komen bijna geen regulars ammoboksen meer online gewoon kijken als er een keer een ammo regulair online komt of die plaatser de spooktrein ooit eens heb gevonden, en dan even controle uitvoeren of de ammokist "bekent" voorkomt, bij twijfel vragen aan de co Barny ----------------------iedereen is verdacht------------------------
antarctica Geplaatst 3 januari 2014 Geplaatst 3 januari 2014 Barny, je hebt gelijk (zeldzaamheid)! Antarctica
niels10 Geplaatst 3 januari 2014 Geplaatst 3 januari 2014 het zou zo maar een militairia verzamelaar kunnen wezen en hem tegen zijn gekomen met zijn metaal detector dus misschien maar geluk dat het nog in een tupperware bak word gedaan maar het is een hele flouwe grap tip naar de domeinen vind je er nog bij bosjes als je een nieuwe wil of op de openlandmacht dagen zijn ze ook te koop
Aanbevolen berichten