Tha_Duck Geplaatst 16 december 2013 Geplaatst 16 december 2013 Sinds versie 5.10 zijn deze 2 knoppen in beeld als je een Geocache zoekt (Gevonden en Stop): Omdat er nogal vaak op ENTER wordt gedrukt om het apparaat uit de slaapstand te halen gaat het vaak mis. We krijgen het niet voor elkaar om de knoppen weg te krijgen en ook Garmin lijkt het niet te weten. Iemand hier toevallig met ervaring?
Heracross Geplaatst 16 december 2013 Geplaatst 16 december 2013 De nieuwste is toch versie 5.80. Zou je niet gewoon eerst updaten
the jumpers Geplaatst 11 april 2014 Geplaatst 11 april 2014 (bewerkt) Aansluiten op dit draadje wilde ik vragen hoe je kan updaten naar een firmware versie die je zelf wil. Ik heb op de 62st nl 4.10 en wil niet verder dan 4.80 maar als ik de Garmin update software gebruik dan kan ik alleen de laatste versie 5.... installeren en een zoektocht naar alleen 4.80 heeft tot dusverre niets opgeleverd. Iemand? Alvast bedankt voor je reactie En uit slaapstand halen kan volgens mij ook met pijl naar beneden. 11 april 2014 bewerkt door the jumpers
StefandD Geplaatst 11 april 2014 Geplaatst 11 april 2014 Op de website van Perry kan je alle tot nu toe uitgekomen firmware downloaden.
Aanbevolen berichten