Spring naar bijdragen

Gc Versturen Naar Gpx


RaceDuckie

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..ik snap der niks meer van.. :thumbdown:

 

Sinds kort heb ik een laptop met Windows 8.1. Ik probeerde nu zonet een geochache naar mijn gps (Garmin Dakota 10) te versturen. in de pop-up die ik dan krijg op de website kan ik dan niet het tabblad van Garmin aanklikken...kan klikken wat ik wil maar gaat er niet heen.

Ligt dit nu aan windows 8.1 of heeft de website een storing?? De laptop herkent trouwens wel de gps zelf.

 

What to do!!

 

Alvast bedankt

 

Gr Rennie

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Probeer eerst eens een andere browser. Werkt dat niet, deïnstalleer en herinstalleer de communicator plugin eens. En anders kun je nog altijd de gpx op je computer opslaan en je gps als geheugenkaart koppelen en dan de gpx in de map X:\Garmin\GPX\ zetten (waarbij X de letter moet zijn die windows aan je gps toegewezen heeft)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb precies hetzelfde, het ligt duidelijk aan windows 8.1 met de daarbij behorende Internet explorer. Ik heb het ook opgelost met een andere browser, nl. Google Chrome.

Hiermee zijn alle problemen opgelost, ook de problemen met andere sites.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb slechte ervaringen met IE. Aangezien een heel groot deel van de mensen alleen maar IE gebruiken op hun computer, is mijn eerste tip bij niet-werkende (onderdelen van) sites het gebruik van een andere browser. Als andere browsers ook problemen opleveren, dan zit het probleem ergens anders. Maar meestal ligt het aan IE.

bewerkt door Fotogravinnetje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...