meelhopper Geplaatst 15 november 2013 Share Geplaatst 15 november 2013 Ik had in mijn handtekening (Outlook) het STAT BAR plaatje van GC.com met daarop mijn actuele founds. Door omstandigheden ben ik die kwijt geraakt en ik weet niet meer hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. Kan iemand mij helpen?? Het plaatje lukt wel maar dan worden de founds niet geupdated. alvast bedankt. www.meelhopper.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djoekster Geplaatst 15 november 2013 Share Geplaatst 15 november 2013 Hoi Meelhopper, bedoel je deze? http://www.geocaching.com/my/statbar.aspx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 15 november 2013 Share Geplaatst 15 november 2013 (bewerkt) [gccomstat=guid]Tekst die je onderaan wil hebben[/gccomstat] Waarbij je guid moet vervangen door de tekenreeks die in de htmlcode achter ?guid= komt te staan (in Djoeksters geval: 3319fa6f-2f60-426c-a1be-47bae99890df) Als ik het bij de mijne zou doen ziet de code er dus zo uit: [gccomstat=8b909339-9ce4-4403-b370-10164b6f72ee]Geocacher sinds januari 2010[/gccomstat] Het resultaat zie je in mijn handtekening 15 november 2013 bewerkt door Fotogravinnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 15 november 2013 Share Geplaatst 15 november 2013 Of je klikt op het derde symbooltje bovenin de editor (op een pc, op tablet/telefoon kan het er anders uitzien), klikt op Selecteer aub, maakt de juiste keuze in die lijst en vult in waar ze om vragen Bijvoorbeeld met dit als resultaat: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meelhopper Geplaatst 18 november 2013 Auteur Share Geplaatst 18 november 2013 Bedankt vast voor de reacties. Ik bedoelde niet de handtekening hier op het forum, maar een handtekening die ik in Outlook gebruik bij mijn mailtjes richting geocachers e.d. Het moet dan ook de actuele founds aangeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 18 november 2013 Share Geplaatst 18 november 2013 In html? De code daarvoor krijg je op de link die Djoekster gaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden