Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb vrijdag Windows 8.1 geïnstalleerd.

Ju doen een aantal van mijn macro's van GSAK het niet meer.

Met name Google maps V3, en dat is lastig

Ook Oziexplorer doet het niet meer, ondanks dat ik net de laatste versie geïnstalleerd had.

Hebben meer mensen hier last van?

Geplaatst

Ik heb vanochtend Windows 8.1 geïnstalleerd.

Ozi heb ik niet, maar GSAK doet het prima. Inclusief alle macro's en daar zit Google Maps V3 ook bij.

Geplaatst

Die 'terugroep' gaat over "windows 8.1 RT" Dat is de versie die op tablets draait. Op die tablets kun je geen GSAK draaien, en dus gaat het hier over de 'normale' Windows 8.1 versie.

Wat gaat er precies mis? Krijg je foutmeldingen ? Lopen de programma's vast ?

Geplaatst

Oziexplorer komt met de melding dat hij het programma niet starten kan en spuit zichzelf vervolgens af, en de macro in GSAK geeft een foutmelding in regel 97 verder weet ik het ook niet echt.

Ben niet echt goed in het lezen van de macro taal.

Misschien ben ik inderdaad een van de ongelukkige. Te haastig geweest om de nieuwe versie te installeren.

Geplaatst

Ik zie nog geen berichten over storingen van oziexplorer in combinatie met windows 8.1. Kun je proberen om Oziexplorer opnieuw te instaleren ?

Heb je van die macro wel de meest recente versie: 4.4 ?

Wat is de exacte foutmelding die gsak geeft op regel 97 ?

Geplaatst

Oziexplorer heb ik opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft niet geholpen. Heb ze ook een mail gestuurd met de vraag of dit een probleem is dat bekend is.

Het probleem met de macro in GSAK is met de hulp via het GSAK forum opgelost.

Heb GSAK opnieuw moeten installeren maar in een andere directorie

Stond in de directorie */gsak en nu in */gsak8 en alles werkt weer.

Vraag mij niet of ik begrijp waarom het nu wel werkt :lookaround:

Geplaatst

Heb nu ook van Oziexplorer bericht gehad. Zij adviseerde opnieuw te installeren, maar dat had ik al gedaan en werkte nog steeds niet.

Toen maar dezelfde truc als bij GSAK geprobeerd, de software onder een in een nieuwe directory installeren.

En ja hoor, alles werkt weer.

Bedankt voor het meedenken

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...