toyotaaygo Geplaatst 17 september 2013 Geplaatst 17 september 2013 hallo, Sinds vanavond krijg ik de site van gc.com niet meer op mijn beeldscherm dan dat ik gewend ben. Beeld smal en lang. Heeft hier iemand meer problemen mee of heb ik iets verkeert gedaan? Gegr, toyotaaygo
haxepaxe Geplaatst 17 september 2013 Geplaatst 17 september 2013 Hier ook het zelfde "probleem", zal wel weer worden opgelost. gr. Gerri
toyotaaygo Geplaatst 17 september 2013 Auteur Geplaatst 17 september 2013 maar nu heb ik 2 laptops tot beschikking. Die ene geeft geen pijltje naast b.v. jouw profiel, de andere wel. Vind vreemd, maar zal wel. Morgenvroeg maar weer kijken. Gerri bedankt.
DanPan Geplaatst 17 september 2013 Geplaatst 17 september 2013 (bewerkt) Meer info over dit probleem hier en hier 17 september 2013 bewerkt door DanPan
alleepolleke Geplaatst 18 september 2013 Geplaatst 18 september 2013 Ik kan mijn foto's ook niet meer bewerken op mijn pagina's zijn er nog mensen die dit ook hebben?
Van Stolk Geplaatst 18 september 2013 Geplaatst 18 september 2013 Hier lijkt alles goed te werken. (Tablet)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden