Spring naar bijdragen

Kabouters...


Aanbevolen berichten

Kabouter eigenaren opgelet!

 

Tijdens een avondje doelloos rondzoefen op het internet ben ik op de geocacher site het volgende tegengekomen. Mijn oog viel op iets wat Geokabouterbevrijdingsfront heet. Na wat doorklikken kwam ik al snel foto's tegen van Kabouter Bob (GCD72B) die hoort bij Blokhut, een traveler die ikzelf alleen maar ken van horen, niet van zien.

 

Wie zit er achter het GKBF? Ikzelf denk dat het een publiciteitsstunt is. Kijk maar eens op http://gkbf.geocacher.nl en denk het er uwen van. Het moet niet gekker worden, voor je het weet wordt er ook een MCBF opgericht om micro caches op te sporen en weer terug te brengen naar hun oorspronkelijke omgeving, de fotowinkel..... :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb niet de indruk dat de zogenoemde groep van geokabouters echt een probleemgroep is die als slachtoffers hulp nodig hebben. Voor zover ik het door heb zijn de kabouters gewoon onder ons. Ze hebben zich naadloos in onze gemeenschap ingeburgerd nog voordat dat woord was uitgevonden. Ze spreken onze taal, ze doen net zoals wij. Behalve misschien dat vermogen om nooit te verdwalen maakt ze uitzonderlijk tussen de echte mensen.

Ik denk dat Pietje Puk als oprichter beter kontakt kan opnemen met de plannenmakers van het ' Smulbos' om daar zijn uitbehandelde kabouters onderdak te verschaffen in een gesubsidieerde omgeving.

Een Pietje Puk die in een vorig bestaan postbode bij de TPG was en nu met kabouters optrekt. Het is typisch. Maar ja, ook vroeger heeft P.P. een schuine schaats gereden met zijn dier-onvriendelijke activiteiten, zie maar:

icocrimipeat.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Prof,

 

Niet voor het 1 of ander maar ik denk dat jij toch iets te maken hebt met deze aktie. Ik keek vanavond op deze site en ik zag ineens een atari op foto. Zijn er meer mensen met atari ervaring of nog in hun bezit hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die Atari 1040's zijn heel goed verkocht. Honderdduizenden?

Ik heb hier nog een stapeltje staan van die dingen. Dat komt gewoon door de oude Club 'Stichting ST'. Zie maar deze site:

http://www.xs4all.nl/~atarist/

en als men even verder in de juiste folder kijkt dan kom je tegen:

http://www.xs4all.nl/~atarist/geo/

Juist ja, mijn site.

En ja, dat fotootje van die kabouter met een Atari Portfolio: heel opmerkelijk want die computer is redelijk zeldzaam (ik heb er geen) en de bezitters van die dingen hebben een eigen clubje 'Atari Portfolio Gebruikersgroep'. Maar volgens mij is er niet meer verband tussen kabouters en Atari dan tussen kabouters en massieve vrouwentorso's.

bob_vrouw.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...