tjm1706 Geplaatst 31 augustus 2013 Share Geplaatst 31 augustus 2013 In oktober 2011 is de serie "Reis om de wereld in 1 dag" gepubliceerd. Omdat er veel leuke reacties op gekomen zijn, heb ik de stoute schoenen toch maar weer aangetrokken. Na een aantal maanden brainstormen over nieuwe ideeën, zijn de ruwe 21 concepten klaar. Als het een beetje mee zit hoop ik de serie medio tot eind oktober te publiceren. Cacher's groet, tjm1706 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thuishuis Geplaatst 31 augustus 2013 Share Geplaatst 31 augustus 2013 Leuk om te horen !! We zijn benieuwd wat je er nu weer van maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team nessa Geplaatst 31 augustus 2013 Share Geplaatst 31 augustus 2013 Ah mooi! Eén van de betere series! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Iznogoedh Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Dat is nog eens goed nieuws! Blijft serie 1 voorlopig ook nog beschikbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tjm1706 Geplaatst 1 september 2013 Auteur Share Geplaatst 1 september 2013 @Iznogoedh: Wat mij betreft blijft de "reis" nog een tijd online. Wordt tegenwoordig bijna dagelijks gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triskelle Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Jammer ... ik persoonlijk ben geen fan van die serie en zie veel liever een nieuwe multi van jouw hand. Maar goed ... smaken verschillen en ik wacht geduldig betere tijden af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tjm1706 Geplaatst 1 september 2013 Auteur Share Geplaatst 1 september 2013 @Triskelle - ok ok - na oktober ga ik weer een multi maken en publiceren.Hoewel ik bewust weinig nadenk over een multi ... heb ik wel een leuk idee voor het najaar.Zo veel mensen zo veel smaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tjm1706 Geplaatst 29 september 2013 Auteur Share Geplaatst 29 september 2013 Hoi, Na 4 maandjes brainstormen over ideeën, 2 maandjes buffelen om de puzzels te maken en 1 maand reviewen, hoop ik dat de serie "Amazing world" vóór de herfstvakantie LIVE gaat. We zijn al een aantal weken druk met het reviewen. Ik ben dankbaar dat deze reviewers me helpen om de puzzels te verbeteren. Ik hoop met deze puzzel serie jullie iets moois aan te kunnen bieden. Groet, Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
adoY Geplaatst 4 oktober 2013 Share Geplaatst 4 oktober 2013 De serie is online gekomen zie ik! http://coord.info/GC43K12 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden